Vedhæftet er referat fra ½ årsmøde med Ballerup kommune, afholdt på rådhuset den 07/12
Læs videre ½ års møde med Ballerup kommune afholdt den 7/12-15
Vedhæftet er referat fra ½ årsmøde med Ballerup kommune, afholdt på rådhuset den 07/12
Læs videre ½ års møde med Ballerup kommune afholdt den 7/12-15
Den 30. oktober 2014 havde landsbylaugets bestyrelse sit normale halvårsmøde med kommunen, hvor der blandt andet blev talt om trafik og om Kavsbjerggård.